nubia, marka smartfonów skoncentrowana na personalizacji i stylu życia, ogłosiła swoją rolę jako Oficjalny Partner Marketingowy Twitch Rivals podczas TwitchCon Europe 2025, który odbył się w dniach 31 maja – 1 czerwca 2025 roku w Rotterdamie. Partnerstwo to, zbiegło się z obchodami 10-lecia TwitchCon, miało na celu zaprezentowanie gamingowego potencjału serii nubia Neo 3 – zbudowanej na duchu „Born to Win” – dziesiątkom tysięcy uczestników na żywo oraz milionom widzów online. Marka nubia aktywnie zaangażowała się w kontakty z fanami, graczami, streamerami i mediami na tej wyjątkowej scenie. Obecność marki była widoczna w całej Arenie Twitch Rivals, gdzie najlepsi streamerzy zmierzyli się w turniejach na żywo.
Partnerstwo z Twitch Rivals podczas TwitchCon Europe 2025 to kolejny ekscytujący krok dla marki nubia . Duch 'Born to Win’ napędza wszystko, co robimy – inspirując graczy do zwycięstwa nie tylko w grach, ale i w codziennym życiu. Po udanych współpracach z popularnymi grami mobilnymi jak Mobile Legends: Bang Bang i Garena Free Fire, jesteśmy podekscytowani możliwością zaprezentowania serii nubia Neo 3 globalnej społeczności graczy. TwitchCon to idealna miejsce, by pokazać, jak nasz innowacyjny smartfon gamingowy może wynieść rozgrywkę na wyższy poziom. Dzięki tej współpracy z Twitch chcemy budować autentyczne relacje z pasjonatami gamingu i umacniać naszą obecność w Europie i poza nią. – powiedział Li Wei, Wiceprezes ZTE Corporation.
nubia Neo 3 GT – smartfon gamingowy z AI, stworzony w myśl idei „Born to Win”
W centrum partnerstwa znajduje się nubia Neo 3 GT – smartfon gamingowy, który ucieleśnia ducha „Born to Win”: pewność siebie, rywalizację i nieustanne dążenie do zwycięstwa. Napędzany nowoczesnym, ośmiordzeniowym chipsetem 2,7 GHz, wspieranym przez dynamiczną pamięć RAM do 24 GB i 256 GB pamięci wewnętrznej, z łatwością radzi sobie z najbardziej wymagającymi grami.
Dwa spusty na krawędziach obudowy, wraz z warstwą dotykową ekranu o wysokiej częstotliwości prókowania zapewniają konsolową jakość sterowania i błyskawicznej reakcje w grach.. Użytkownicy mogą dowolnie konfigurować te przyciski, a także za ich pomocą łatwo aktywować tryb Game Space oraz korzystać z szybkich, predefiniowanych kombinacji za jednym dotknięciem. Triggery zwiększają precyzję w grach FPS i MOBA, a wibracje zapewniają wrażenie podobne do konsoli. Zintegrowany liniowy silnik Z-axis dodaje immersyjne efekty dotykowe do każdego ruchu.
Niezwykłe wrażenia gamingowe zapewnia 6,8-calowy ekran OLED FHD+ z odświeżaniem obrazu 120 Hz, próbkowaniem warstwy dotykowej 1200 Hz, jasnością szczytową 1300 nitów oraz symetrycznymi na każdej krawędzi, wąskimi ramkami. System chłodzenia wykorzystuje komorę próżniową o powierzchni 4083 mm² oraz dodatkową wielowarstwową strukturę miedziano-grafenową. Rozwiązania te pozwalają na stabilizację wydajność podczas intensywnej rozgrywki.
Smartfon oferuje też zaawansowane funkcje AI. Silnik NeoTurbo AI i AI Game Space 3.0 optymalizują wydajność w czasie rzeczywistym, dzięki rozpoznawaniu scen i analizie zachowań gracza. Wirtualny Asystent AI „Demi” wspiera graczy inteligentnymi funkcjami, takimi jak Demi Care, Demi Live i Demi Alarm, ułatwiając koncentrację i zarządzanie czasem. Technologia Bypass Charging pozwala zasilać urządzenie bez przegrzewania się, co jest idealne przy długich sesjach gamingowych.
Poza funkcjami gamingowymi, nubia Neo 3 GT spełnia również codzienne potrzeby młodego pokolenia, oferując m.in. fotografię AI, tłumacza AI i inne praktyczne rozwiązania.
Strefa doznań w centrum TwitchCon Europe 2025
Podczas TwitchCon Europe nubia zorganizowała szereg atrakcji, mających na celu zwiększenie widoczności marki i zaangażowania społeczności. Odwiedzający mogli wejść do interaktywnej strefy nubia w Twitch Rivals Arena, gdzie znajdowały się nowoczesne stanowiska gamingowe z nubia Neo 3 GT. Znani streamerzy prowadzili emocjonujące starcia 3v3, prezentując pełnię mocy nubia Neo 3 GT. Codzienne turnieje umożliwiały uczestnikom rywalizację o ekskluzywne nagrody i gadżety. Emocje wykraczały poza samą imprezę – na kanałach społecznościowych nubia pojawiały się relacje na żywo, kulisy wydarzenia i reakcje społeczności.
Seria nubia Neo 3 zadebiutowała na globalnym rynku w marcu 2025 roku. Z kolei edycja specjalna Free Fire Co-Branded Edition pojawiła się w maju 2025 w Azji Południowo-Wschodniej, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie, w Europie i na innych rynkach międzynarodowych.
Rynkowa premiera tego modelu w Polsce już wkrótce.